Techmobiel Zoekhoek

Samen op weg met techniek en wetenschap…

. . . Hoe werkt het? . . .

Hoe draag ik bij?

Wij nodigen iedereen uit om zo veel mogelijk bijdragen te leveren aan deze blog. Het is een fluitje van een cent. Je stuurt ons een e-mail (info@techmobiel.be) met jouw artikel, verslag, filmpje, lesidee… en wij plaatsten het keurig op de blog. Deze e-mail stel je op volgens het inzendingsjabloon, dat je hieronder kan downloaden.

Inzendingsjabloon blog (docx)
Inzendingsjabloon blog Word 97 – 2003
Inzendingsjabloon blog OpenDocument
Inzendingsjabloon blog (pdf) 

Hoe vind ik wat ik zoek?

Heel eenvoudig. Je voert een of meerdere trefwoorden in op de zoekbalk rechtsboven. De zoekresultaten verschijnen dan, met titel en een korte samenvatting.

Belangrijk is dat onder de zoekresultaten vermeld staat  bij welke categorie ze horen. Elk bericht op deze blog is namelijk onder een bepaalde categorie geplaatst, zoals bijvoorbeeld ‘proefjes’ en ‘kinderen’.

Wij lijsten de verschillende categorieën eens voor u op:

  • Techmobelevenissen
    (verslagjes van onderzoeken en experimenten, van en voor kinderen)

    – 1ste graad
    – 2de graad
    – 3de graad

  • Hoezo?
    (informatieve artikels, filmpjes)

    – 1ste graad
    – 2de graad
    – 3de graad
    – volwassenen

  • Doedingen
    (proefjes, experimenten, activiteiten)

    – 1ste graad
    – 2de graad
    – 3de graad

  • Leerkrachtenvoer
    (inspiratie, ideeën, tips bij het werken rond techniek en wetenschap op school)

    – lesideeën
    – projectideeën
    – visieteksten
    – ervaringsverslagen
    – vragen/discussiepunten
    – andere

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s